Followers

Monday, April 8, 2013

AMARAN ABU dari Rakyat Malaysia kepada Rakyat Indonesia


Anda datang ke sini untuk mencari nafkah bagi keluarga anda di rumah, karena ekonomi di negeri anda sedang dihancurkan oleh para diktator yang korup. Sekarang, ekonomi kami juga sedang berada di jurang kehancuran setelah 50 tahun berada dalam kekuasaan diktator yang korup Umno/Barisan Nasional.

Sekarang rakyat Malaysia sudah mendeklarasikan perang terhadap pemerintahan Umno/Barisan Nasional dan diharuskan untuk memilih satu pemerintahan baru pada pemilu ke-13. Banyak di antara anda telah diberikan kewarganegaraan Malaysia dan/atau kartu penduduk Malaysia oleh pemerintahan Umno/BN yang korup dengan syarat anda harus memilih Umno/BN pada pemilu nanti.

Sebelum anda memilih Umno/BN, ingatlah bagaimana pelanggaran HAM pemerintah Umno/BN terhadap teman-teman anda pekerja migran Indonesia, maka bila anda memilih Umno/BN, maka sama saja anda mendukung Umno/BN yang korup ini dalam menjahati rakyat Malaysia dan teman-teman pekerja migran dari Indonesia.

Mengertilah sekarang bahawa rakyat Malaysia tidak lagi mau ditipu oleh Umno/BN atau sesiapapun yang beraliansi dengan BN/Umno. Ketahuilah bahawa pada hari pemilu, rakyat Malaysia akan melakukan patroli pada seluruh tempat pemungutan suara untuk melakukan apapun demi mencegah segala penipuan.

Ini adalah peringatan bagi anda jika anda datang ke tempat pemungutan suara pada pemilu ke-13 maka bersiaplah menyaksikan kemarahan rakyat Malaysia.
JAUHILAH PEMILIHAN UMUM KE-13.

No comments:

Post a Comment