Followers

Thursday, March 28, 2013

Clip shows UMNO-backed MP insulting Hindu deities.

Here is the clip. I give this to Indian Community to decide by themselves..

 

Zulkifli Nordin has spoken

Kalau tuan2 tanya orang hindu.. eh ane.. betul2 cerita you sembah sapa.. [2x] ini tuhan kepala gajah ka.. ini murugan tongkat sampai 14 tingkat punya .. betul2 cerita you sembah sapa..  dia akan kata apa..?

Baru ni berlaku banjir besar di kolumpo.. baru ni..  di pertengahan jalan antara wisma yakin dengan maideen ada kawasan jual bunga malai hindu punya bunga yang hari jumaat dia nak beli nak pakai sembahyang tu. Di situ ada kedai2 yang menjual peralatan peribadatan hindu. Antaranya kedai jual tuhan hindu. Tuhan gajah tuhan murugan pegang tongkat macam batu caves tu. Tuhan kepala kudanya. Lembu saktinya. 8 tangannya. Ada yang dibuat dari kayu. Ada yang dibuat dari batu. Dari marmar. Dibuat dari marble. Dibuat dari tembaga pun ada. 

Yang canggih yang tinggi sikit tu.. yang ada lampu tu. Mata. Benda tu ada lampu. Hah macam lampu kamera ni. Merah lip lip lip lip. Yang tu sampai rm900 ringgit pun ada. Mahal.

Nak jadi cerita banjir baru ni. Teruk. Air naik sampai 4 kaki. 4 kaki bukan kat bawah basement wisma yakin. 4 kaki dekat Selangor Mansion tu. Selangor Mansion tu lif dia tenggelam. Cuba bayangkan. Selangor Mansion tu lif tenggelam. Orang yang meniaga kat depan bazaar tu. Masjid India yang air selalu cecah kat tangga nu tempat wudhu dia pun tenggelam. Wisma Yakin tempat orang yang jual baju melayu yang tinggi tu air naik satu kaki. Lif Wisma Yakin pun tenggelam. So bayang punya tinggi air.

Tambahla kedai hindu ni lagila tenggelam pasal dia dekat bawah. Jadi dah lama lepas banjir tu pun saya tanya. Kan dorang tengah jual longgok2 semua. Kita pun tanya. 

"Ane.. apa macam itu ari banjir ? You punya kedai ane.. ?

" Habis semua .. "

" Habis semua? "

" Habisssss "

" Semua habis hancur patah habis semua habis.. "

Saya kata semua ka?

" Semua "

Sama tuhan pun kena ka?

Tuhan pun kena dia kata.

Tuhan pun kena. Hah tuhan pun kena.. apa macam tuhan boleh kena. Eh ane itu tuhan patut dia tuhan tau. Apa pasal ane takde atur ane punya tuhan depan kedai kata ohh woooww air stop. Pergi itu amna kedai mamak sana kasi banjir. Ini tuhan punya kedai. Apa pasal takde bikin itu macam. Suruh itu tuhan. Tuhan patut mau tolong kita. Kalau tuhan air pun tak boleh tahan. Apa lagi dia boleh buat.. air pun tak boleh tahan ka.. suruh dia tahan la itu air. Dia kata apa kat saya?

Hey dei tambi.. mana boleh. Itu batu la

Dia pun tahu. Dia marah kita pula. Hey dei tambi. Itu batu la. MARAH. Sampai terpaksa jual longgok tuan2. Tuhan dia tu yang patah2, yang pecah2 kena jual longgok. Yang mahal rm900 ada lampu tu jadi rm60. Jadi RM90. Tanya la dia..

Hey ane apa pasal ini. Banyak mahal ada lampu punya. Jadi RM90 saja?

Dia bateri sudah habis. Dia punya wayar sudah shot. Tuhan punya wayar pun shot. Berebut hindu beli tuhan. Yang gajah tu. Yang ada belalai. Dia patah kan. Berebut beli. Murah. Kita punya tanya.

" Aci apa pasal beli ini tuhan? Ini tuhan gajah dia punya belalai sudah patah. "


'' Takpa. Balik kita taruk plaster. "

Tuhan dia boh plaster. Last2 dia pun. Dia pun tahudia pun tahu bodoh ye tak. Last2 kita tanya dia. Ane aci betul2 cerita. You sembah apa tuhan? You betul2 cerita you sembah apa tuhan? Ini tuhan sudah patah pecah banjir air pun tak boleh tahan. 

" Kita sebenarnya ada besar punya tuhan. Kita ada besar punya tuhan. "

" Apa pasal takda sembah itu besar punya tuhan? Apa pasal pakai ini kicik2 gajah kuda ular semua? "

Ohh dia kata kita takda suci. Hindu kepercayaan central mereka dia, kita manusia tak suci. Sebab tu semua kepercayaan hindu mesti kepada kesucian. Dia nak mandi, dia mandi sungai ganga. Sungai ganga kat india tu. Tuan2 pernah pergi sungai ganga? Saya pernah pergi sungai ganga. Nak kata suci macam mana. Bangkai ayam dok berjalan. Dengan kayu balak kecik2 tu pun timbul. Dia macam mana kata suci. Dia kata suci lantak ko la. 

Sebab itu Hindu bila dia Thaipussam... vel vel vel tu kan. Awal2 dah minta neraka wel. Dia minta neraka wel. Wel wel wel wel wel wel.. Bila dia buat tu kenapa dia pecahkan kelapa? Kenapa hindu tak pecahkan buah betik ke? Buah tembikai ke. Ni musim durian kan. Awat tak pecahkan buah durian pap pap.. rasa melayu pun rebut pergi. 

To anyone who wants to copy this writing, i give all of you the permission. If there was any mistaken of this writing feel free to re-correct for me. Thanks.

1 comment:

  1. This is what we call the extreme muslim...

    ReplyDelete